sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

JUHANNUSVIIKON TREENIT

  • ma: lepo
  • ti: PK palauttava 42 min
  • ke: VK 61 min, 12,57 km, 4:53/km
  • to: PK 61 min, 11,46 km, 5:19/km
  • pe: VK 9x5min, 4:38-4:57/km + MK 5min 4:20/km, 1-2 min palautuksilla
  • la: lepo
  • su: lepo

Edellisen viikon treenit tuntuivat hieman jaloissa, joten juhannusviikon treenit aloitin kevyesti. Maanantaina lepo ja tiistaina kevyt palauttava hölkkälenkki. Lenkille oli laitettava takki ja hanskat, kun oli niin kylmää!



Keskiviikon vauhtikestävyyslenkki meni osittain sateessa, mutta juoksu kulki kivasti. Jalat olivat palautuneet edellisistä kunnon treeneistä. Torstaina juoksin noin tunnin peruskestävyyslenkin ja juoksu kulki edelleen helposti. Perjantaina oli vuorossa viikon toinen vauhtikestävyystreeni. Tein kymmenen viiden minuutin vetoa. Ensimmäiset viisi vetoa pidin vauhdin hieman alle 5min/km ja palauttelin välissä minuutin. Seuraavat neljä vetoa kiristin vauhtia hieman ja tarkoitus oli pitää vauhti alle 4:45/km. Palautukset pidensin noin kahteen minuuttiin. Viimeinen veto maksimikestävyyttä, keskivauhti noin 4:20/km. Loppuun hölkkäilin noin kilsan. Treenin kokonaispituus oli noin 14 km. Ensimmäiset vedot kulkivat helposti, mutta lopussa treeni alkoi jo tuntumaan.

Loppuviikko meni juhannusta juhliessa, joten lauantaina ja sunnuntaina en treenannut. Huomenna aloitan uuden treeniviikon pitkällä lenkillä, koska se jäi juhannuksen vuoksi viikonloppuna tekemättä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti