tiistai 12. elokuuta 2014

PITKÄ LENKKI

Uuden treeniviikon aloitin eilen pitkällä lenkillä. Yleensä juoksen pitkät lenkit viikonloppuna ja aamulla, joten hieman pelkäsin, että lenkki tuntuisi liian pitkältä töiden jälkeen. Juoksu kulki kuitenkin hyvin ja aika tuntui kuluvan nopeasti. Alussa oli hieman ongelmia mittarin kanssa, mutta kahden tunnin lenkille tuli mittaa noin 22 kilsaa. 

Ainoa ongelma lenkillä oli, että vatsaan koski melkein koko kaksituntisen. Maratoniakin ajatellen tällä hetkellä ei mietitytä niinkään itse juokseminen vaan kaikki muut asiat, mitkä voivat vaikeuttaa juoksemista. Geelejä ja urheilujuomaa on ehkä käytettävä, jotta jaksaisi maaliin asti, mutta hieman kuitenkin mietityttää miten vatsa tulee niitä kisassa kestämään. Toinen vaihtoehto olisi tietysti tyytyä pelkkään veteen, mutta hieman epäilen, että energiat riittäisivät koko matkaksi.

Olisiko lukijoissa maratonin juosseita, joilla olisi vinkkejä tankkaukseen?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti