sunnuntai 15. toukokuuta 2016

TREENIVIIKKO 19/2016

Kiitos kaikille vielä onnitteluista perjantain postaukseen. Nyt onkin helpompi kirjoitella treenikoosteita, kun tiedätte miksi täällä ei mennä enää normaaliin tahtiin.

Tällä viikolla tuli arkipäivinä liikuttua ihan kivasti, mutta viikonloppu meni lepäillen. Lauantai-aamuna kävi pieni säikähdys raskauden suhteen, joten varmuuden vuoksi jätin liikunnat väliin ja keskityin lepäämiseen.

Viikko alkoi kävelylenkillä koiran kanssa. Ihan lyhyitä kävelylenkkejä lukuunottamatta, voisin jatkossa nämäkin merkkailla ylös, kun todennäköisesti juoksu tulee raskauden edetessä jonkin verran korvaantumaan juurikin kävelylenkeillä. Vaikka väsymys ja kuvotus ovatkin välillä vieneet voiton, on liikkumaan aina kannattanut lähteä. Ihan jo ulkona oleminen on usein tehnyt ihmeitä.

Pahin väsymys on jo alkanut hellittää, mutta tiistaina ja keskiviikkona olin taas aika poikki. Molempina päivinä olin väsynyt jo liikkeelle lähtiessä, mutta lopulta treenit sujuivat kuitenkin odotettua paremmin. Tiistaina juoksin kympin ja keskiviikkona tein lihaskuntotreenin kävelylenkin jälkeen. Kyykyt sain tuntumaan hyvin ja jalat olivatkin kipeät seuraavat pari päivää. Vaikka treenatessa olikin energinen olo, olin illat ihan kuutamolla ja ne taisikin vierähtää nukkuessa. 

Torstaina juoksin 50 minuuttia ja juoksukin parantui loppua kohden. Välillä puolentunnin lenkitkin ovat tuntuneet liian pitkiltä, joten tämmöstä 50 min lenkkiä pitää nykyään jo pitää onnistumisena :) Perjantaina käveltiin koiran kanssa tunti metsässä.


Palailen aiemmille viikoille vielä muutamassa postauksessa ja kerron tarkemmin miten raskaus on milläkin viikolla vaikuttanut juoksemiseen.

Ma: Kävelylenkki koiran kanssa 60 min
Ti: PK 10 km, 58 min, 5:51/km, KS 156
Ke: Kävelylenkki koiran kanssa 35 min + lihaskunto 20 min
To: PK 50 min, 8,32 km, 6:00/km, KS 155
Pe: Kävelylenkki koiran kanssa 60 min
La ja su: Lepo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti